Verzending

Om een zo goed mogelijke service te bieden verzenden wij al onze bestellingen via Pakketpost met Track & Trace code!

Nederland € 5,95. Gratis bij bestellingen boven de € 40,-
België en Duitsland € 6,95.

Levering

Als de bestelling op werkdagen vóór 23.45 uur besteld en betaald is en de producten zijn op voorraad, wordt deze de volgende dag bezorgd door onze pakketdiensten PostNL. Als u niet thuis bent, wordt het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger probeert het de volgende dag opnieuw.

Retourneren

U heeft het recht om binnen 30 dagen aan te geven of u uw product wilt retourneren. U kunt hiervoor gebruik maken van het modelformulier voor herroeping, maar u bent hier niet toe verplicht. Op het moment dat u heeft aangegeven uw aankoop te willen retourneren heeft u 30 dagen om het product terug te sturen. Gebruik hiervoor het retourformulier, of stuur het pakket direct naar onderstaand retouradres. Kiest u voor een andere vervoerder, dan zijn de verzendkosten voor uw eigen rekening.

De te retourneren artikelen dienen redelijkerwijs worden verstuurd. Verpak deze in stevig papier, plastic draagtas of in een doos. We raden bij het versturen via het postkantoor altijd aan de barcode/verzendbewijs van uw pakket te bewaren. U kunt zo de status van het pakket met deze code volgen en zien wanneer het pakket bij ons is afgeleverd. Wanneer de retourzending door ons is ontvangen, verwerken wij deze binnen 7 werkdagen.

Van door ons eventueel terug te storten bedragen, inclusief eventuele (standaard) verzendkosten van de heenzending als het de gehele bestelling betreft, krijgt u via e-mail bericht. Deze bedragen worden binnen 1 tot 3 werkdagen na verwerking teruggestort op uw rekening.

Heeft u met een creditcard betaald, dan geven wij direct na verwerking van uw retourzending aan de creditcardmaatschappij door dat u een bedrag terug moet ontvangen. Zij zorgen dat binnen 14 dagen het bedrag, inclusief eventuele (standaard) verzendkosten van de heenzending als het de gehele bestelling betreft, weer op uw creditcard staat.

Wanneer u slechts een deel van de bestelling retourneert worden de verzendkosten van de heenzending niet vergoed.

Over uw aankoop is de wettelijke garantie van kracht. Dat houdt in dat u naar redelijkheid mag beoordelen of het product naar wens is. U mag producten uit de verpakking halen en bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik dat verder gaat dan nodig is om de aard, kenmerken en werking van de goederen vast te stellen.

Y-NOT/ Ambianzz Bedding B.V.
Bijdorp-West 51, 2992 LC Barendrecht
Nederland

 

Mag het terug?

Je kunt ten alle tijden het product retourneren. Wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet volledig crediteren:

Artikelen die langer dan 30 dagen geleden ontvangen zijn.
Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.*
Artikelen waarvan verpakking ontbreekt. (Voor het beoordelen van het product is de verpakking verwijderen niet nodig) *

  • Indien je het materiaal van het product verder wilt controleren, adviseren wij om de verpakking netjes open te maken zodat je de stof kunt voelen. Haal het product niet volledig uit de verpakking, omdat wij dan niet kunnen controleren of het is gebruikt!

Moet ik betalen voor de retourkosten?

Ja, de retourkosten liggen bij jou als klant, tenzij de producten al zijn beschadigd bij ontvangst.

Vraag niet beantwoord?

Bel ons op +31(0)10 737 01 76 of mail naar klantenservice@y-not.nl