Doorgaan naar inhoud

Verzenden & Retourneren

 

 

Let op: Donderdag 26 mei is het Hemelvaartdag, onze klantenservice is dan niet beschikbaar.

Wij zijn vanaf  vrijdag 27 mei weer beschikbaar vanaf 9:00 via de chat , telefoon en email.

 

Leveringen: bestellingen die donderdag 26 mei gedaan worden, zullen vrijdag 27 mei verwerkt worden, houd er rekening mee dat er door de drukte je pakket 1 dag kan vertragen.

Verzending

Om een zo goed mogelijke service te bieden verzenden wij al onze bestellingen via Pakketpost met Track & Trace code!
Nederland € 5,95.
België en Duitsland € 6,95.


Levering


Als de bestelling op werkdagen vóór 23.45 uur besteld en betaald is en de producten zijn op voorraad, wordt deze de volgende dag bezorgd door onze pakketdiensten DHL en PostNL.
Als u niet thuis bent, wordt het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger probeert het de volgende dag opnieuw.


Mag het terug?

Je kunt ten alle tijden het product retourneren. Wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet volledig crediteren:
Artikelen die langer dan 30 dagen geleden ontvangen zijn.
Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.*
Artikelen waarvan verpakking ontbreekt. (Voor het beoordelen van het product is de verpakking verwijderen niet nodig) *

Indien je het materiaal van het product verder wilt controleren, adviseren wij om de verpakking netjes open te maken zodat je de stof kunt voelen. Haal het product niet volledig uit de verpakking, omdat wij dan niet kunnen controleren of het is gebruikt!


Moet ik betalen voor de retourkosten?

Ja, de retourkosten liggen bij jou als klant, tenzij de producten al zijn beschadigd bij ontvangst.
Vraag niet beantwoord?

Bel ons op +31(0)10 737 01 76 of
mail naar klantenservice@y-not.nl