Als je registreert voor deze website, krijgt je toegang tot de status en geschiedenis van al je bestellingen. Vul de onderstaande velden in en wij maken snel een nieuw account voor je klaar. We zullen je alleen om informatie vragen die nodig is om het aankoopproces sneller en gemakkelijker te maken.
Creëer een accountVeelgestelde vragen; FAQ
Foto's van ieder product zijn genomen met de hoogste kwaliteit om ieder detail zo goed mogelijk te laten zien. Afhankelijk van de materialen kunnen er altijd kleine verschillen ontstaan.
Je ontvangt een e-mail met een tracking-link zodra je bestelling ons magazijn verlaat. Controleer ook je spammail, soms belandt de e-mail daar.
Wil je een aankoop annuleren voordat jouw bestelling ons magazijn heeft verlaten, bel ons dan onmiddellijk op +31 (0) 107370176. Wij kunnen echter niet garanderen dat we jouw bestelling kunnnen annuleren voordat jouw bestelling verzonden wordt, want ons magazijn voert de verzendwerkzaamheden zeer snel uit. Wanneer je jouw bestelling in het weekend of na onze sluitingstijd hebt geplaatst, kun je ons mailen.
Als je bij ons een bestelling hebt geplaatst, maar geen bevestiging van je bestelling hebt ontvangen, kan het zijn dat je het verkeerde e-mail adres hebt opgegeven. Neem contact met ons op op klantenservice@y-not.nl en dan bekijken wij of we een bestelling hebben die op jouw naam is geregistreerd. Zo kunnen we je e-mail adres corrigeren en je een orderbevestiging mailen. Het kan ook zijn dat de bestelling niet is doorgekomen, neem dan eerst contact met ons op voordat je een nieuwe bestelling plaatst om zo dubbele orders te voorkomen.
Heb je een fout gemaakt in je order? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice om indien mogelijk de order nog aan te passen.
Als het door jou bestelde product op voorraad is wordt deze indien voor 23.45 (op werkdagen) besteld de volgende dag geleverd.
De producten worden verpakt in een recycled verzendzak of, bij grote leveringen, in een doos.
De eerste poging is altijd een bezorging aan huis, maar als je niet thuis bent zal het transportbedrijf je op de hoogte brengen door middel van een notificatie in de brievenbus met meer informatie. Dit kan je ook terugvinden in de tracking link die via de mail aan je verzonden is.
De producten worden verpakt in een recycled verzendzak of, bij grote leveringen, in een doos.
De eerste poging is altijd een bezorging aan huis, maar als je niet thuis bent zal het transportbedrijf je op de hoogte brengen door middel van een notificatie in de brievenbus met meer informatie. Dit kan je ook terugvinden in de tracking link die via de mail aan je verzonden is.
Neem contact op met onze klantenservice, dan helpen zij je zo goed als ze kunnen!
Controleer de spelling nog een keer en controleer of er een opgegeven geldigheidsperiode voor de code is. Anders kun je contact opnemen met onze klantenservice, dan helpen zij je zo goed als ze kunnen!
Wij zijn geopend op maandag tot en met vrijdag van 09:00uur tot 17:00uur
Heeft u een vraag, opmerking en/of klacht stuur dan een mail aan klantenservice@y-not.nl.