Retour aanmelden

Retourneren

Het kan voorkomen dat je een product wilt retourneren of omruilen. Je hebt een bedenktermijn van 30 dagen na ontvangst van je product. Indien je een artikel hebt ontvangen dat gebreken vertoont, doe dan geen moeite om het terug te sturen, maar neem alsjeblieft eerst contact op met de klantenservice, zodat wij het voor je kunnen oplossen!

Bellen: +31 (0)107370176

Mailen: klantenservice@y-not.nl Wij streven ernaar om je vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden.

Verder heb je tot 30 dagen na ontvangst van je product de volgende twee opties:

  1. Gratis ruilen voor een ander product
  2. Retourneren en je geld terug laten storten

Retourkosten
De retourkosten zijn voor eigen rekening, deze worden niet door ons vergoed.

Gratis actieartikel ontvangen
Heb je tijdens een actie een gratis product van ons ontvangen en wil je de bestelling retour sturen, vergeet dan niet om de gehele bestelling retour te sturen, inclusief het gratis ontvangen product. Indien het gratis product niet retour gezonden is, zullen alsnog deze kosten in rekening worden gebracht.

Indien je toch besluit een deel van de bestelling te houden, is het belangrijk dat de artikelen die je wel behoudt aan het minimale bestedingsbedrag van de actie voldoen. Dan mag je namelijk het gratis ontvangen actieartikel behouden. Kom je niet aan de minimale besteding, dan dien je het gratis actie artikel te retourneren.

Uitzonderingen op retourneren
Je kunt ten allen tijde het product retourneren. Wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet volledig crediteren:

  1. Artikelen die langer dan 30 dagen geleden geleverd zijn.
  2. Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.
  3. Artikelen waarvan verpakking ontbreekt of beschadigd is. Voor het beoordelen van het product is de verpakking verwijderen niet nodig. Indien je het materiaal van het product verder wilt controleren, adviseren wij om de verpakking netjes open te maken zodat je de stof kunt voelen. Haal het product niet volledig uit de verpakking, omdat wij dan niet kunnen controleren of het is gebruikt. Van ieder ontvangen retour-artikel maken wij een foto in het magazijn om de staat van de geretourneerde artikelen te beoordelen. Is het artikel toch gebruikt of uit de verpakking gehaald? We bekijken de staat van je product en bepalen dan de waardevermindering.

Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?

  1. Ga via de knop ‘retour aanmelden’ naar de retourprocedure en meld je aan met je ordernummer en postcode.
  2. Doorloop alle stappen.
  3. Geef je pakketje af bij het gekozen postkantoor.
  4. Wij zullen het bedrag uiterlijk binnen 14 werkdagen na ontvangst van geretourneerde artikelen terugstorten.

Retourneren van boxsprings, matrassen en topdekmatrassen

Voor het retourneren van boxsprings, matrassen en topdekmatrassen gelden de volgende aanvullende voorwaarden:

Indien je een boxspring, matras of topdekmatras wenst te retourneren of te ruilen, mail ons de volgende gegevens, een medewerker van de klantenservice neemt vervolgens spoedig contact met je op om het retour in behandeling te nemen.

Retour aanvraag boxsprings en matrassen
Indien je een boxspring of matrassen wenst te retourneren of te ruilen, vul onderstaand gegevens dan in en mail deze naar klantenservice@y-not.nl, een medewerker van de klantenservice neemt spoedig contact met je op.

  • Naam: *
  • Ordernummer: *
  • Aankoopdatum: * (dd-mm-yyyy)
  • E-mailadres: *
  • Telefoonnummer: *
  • Voeg een foto toe van het artikel dat je wenst te retourneren: *
  • Reden van het retour: *

Vraag niet beantwoord?

Heb je toch nog vragen/opmerkingen betreft het retourneren? Neem dan gerust contact met ons op.

Bellen: We zijn ma t/m vrij telefonisch op +31(0)10 737 01 76 van 09:00-12:30 en 13:00-15:00 uur bereikbaar.

Mailen of chat: Op de chat zijn we bereikbaar ma t/m vrij van 09:00 tot 17:00 uur en buiten deze tijden kun je altijd een bericht achterlaten via e-mail, klantenservice@y-not.nl