Retour aanmelden
Voor het aanmelden van een retour of omruiling gebruiken wij een portaal waar je met je ordernummer en het emailadres waarmee de bestelling is geplaatst kunt inloggen.
Klik op de onderstaande knop en volg de stappen om je retour aan te melden en een label aan te schaffen met iDEAL.
Retourneren
Je hebt het recht om binnen 30 dagen aan te geven of je je product wilt retourneren. Je kunt hiervoor gebruik maken van het modelformulier voor herroeping, maar je bent hier niet toe verplicht. Op het moment dat je hebt aangegeven je aankoop te willen retourneren, heb je 30 dagen om het product terug te sturen. Gebruik hiervoor het retourportaal.
De te retourneren artikelen dienen redelijkerwijs worden verstuurd. Verpak deze in stevig papier, plastic draagtas of in een doos. Je kunt, door in het retourportaal in te loggen, de status van het pakket volgen en zien wanneer het pakket bij ons is afgeleverd. Wanneer de retourzending door ons is ontvangen, verwerken wij deze binnen 14 werkdagen. Het aankoopbedrag staat dan, binnen 1 tot 3 werkdagen na verwerking, op je rekening.
Van door ons eventueel terug te storten bedragen, inclusief eventuele (standaard) verzendkosten van de heenzending als het de gehele bestelling betreft, krijgt je via e-mail bericht.
Heb je met een creditcard betaald? Dan geven wij direct, na verwerking van je retourzending, aan de creditcardmaatschappij door dat je een bedrag terug moet ontvangen. Ze zorgen dat binnen 14 dagen het bedrag, inclusief eventuele (standaard) verzendkosten van de heenzending als het de gehele bestelling betreft, weer op je creditcard staat.
Wanneer je slechts een deel van de bestelling retourneert, worden de verzendkosten van de heenzending niet vergoed.
Moet ik betalen voor de retourkosten?
Ja, de retourkosten liggen bij jou als klant.
Vraag niet beantwoord?
We zijn ma t/m vrij telefonisch op +31(0)10 737 01 76 van 09:00-12:30 en 13:00-15:00 uur bereikbaar.
Op de chat zijn we bereikbaar ma t/m vrij van 09:00 tot 17:00 uur en buiten deze tijden kun je altijd een bericht achterlaten via e-mail, klantenservice@y-not.nl