Inloggen

sluiten

Als je registreert voor deze website, krijgt je toegang tot de status en geschiedenis van al je bestellingen. Vul de onderstaande velden in en wij maken snel een nieuw account voor je klaar. We zullen je alleen om informatie vragen die nodig is om het aankoopproces sneller en gemakkelijker te maken.

Creëer een account

Winkelwagen

Sluiten
  • Geen producten in uw winkelwagen

Ma t/m vrij voor 23:45 besteld: morgen in huis

Retour aanmelden

Voor het aanmelden van een retour of omruiling gebruiken wij een portaal waar je met je ordernummer en het email waarmee de bestelling is geplaatst kunt inloggen.

Klik op de onderstaande knop en volg de stappen om je retour te melden en een label aan te schaffen met iDEAL (Geen printer nodig)

 

Retourneren

U heeft het recht om binnen 30 dagen aan te geven of u uw product wilt retourneren. U kunt hiervoor gebruik maken van het modelformulier voor herroeping, maar u bent hier niet toe verplicht. Op het moment dat u heeft aangegeven uw aankoop te willen retourneren heeft u 30 dagen om het product terug te sturen. Gebruik hiervoor het retourportaal.


De te retourneren artikelen dienen redelijkerwijs worden verstuurd. Verpak deze in stevig papier, plastic draagtas of in een doos. U kunt door in het retourportaal in te loggen de status van het pakket volgen en zien wanneer het pakket bij ons is afgeleverd. Wanneer de retourzending door ons is ontvangen, verwerken wij deze binnen 7 werkdagen.


Van door ons eventueel terug te storten bedragen, inclusief eventuele (standaard) verzendkosten van de heenzending als het de gehele bestelling betreft, krijgt u via e-mail bericht. Deze bedragen worden binnen 1 tot 3 werkdagen na verwerking teruggestort op uw rekening.


Heeft u met een creditcard betaald, dan geven wij direct na verwerking van uw retourzending aan de creditcardmaatschappij door dat u een bedrag terug moet ontvangen. Zij zorgen dat binnen 14 dagen het bedrag, inclusief eventuele (standaard) verzendkosten van de heenzending als het de gehele bestelling betreft, weer op uw creditcard staat.


Wanneer u slechts een deel van de bestelling retourneert worden de verzendkosten van de heenzending niet vergoed.

Moet ik betalen voor de retourkosten?

Ja, de retourkosten liggen bij jou als klant.

Vraag niet beantwoord?

Bel ons op +31(0)10 737 01 76 of mail naar klantenservice@y-not.nl

 

 

Scroll To TopScroll To Top