Klantenservice-2

Hulp nodig? Ons team helpt je graag verder.

+31 (0)10 737 0176

klantenservice@y-not.nl

 

 

 

Klantenservice


Klantenservice

Heb je een vraag, opmerking, klacht of wil je graag advies? Neem dan contact op met onze vriendelijke klantenservice. We zijn ma t/m vrij telefonisch en op de chat bereikbaar van 09:00 tot 15:00 en buiten deze tijden kun je altijd een bericht achterlaten via e-mail. 

 

E-mail: klantenservice@y-not.nl

Telefoon: +31 (0)10 737 01 76

Correspondentie- en retour adres

Kantoor adres (Geen retouradres):

Bijdorp-West 51
2992LC Barendrecht 

 

Magazijn en Retouradres: 
Y-NOT Be different brands

Zoete Inval 4
4815 HK Breda

 

Heb je vragen over je bestelling vermeldt hierbij het ordernummer zodat wij je sneller van dienst kunnen zijn. 

 

Wil je een product retourneren? Ga dan naar onze Retourenpagina voor de instructies.

Contact & Bedrijfsgegevens

Bedrijfsnaam: Y-NOT is onderdeel van Be Different Brands B.V.

Adres kantoor: Bijdorp-west-51 (Geen retouradres)

Postcode/Plaats: 2992 LC, Barendrecht

 

Adres magazijn en retouradres: 
Y-NOT Be different brands
Zoete inval 4

Postcode/Plaats: 4815 HL, Breda

 

Hoe bereik je Y-NOT?

 

Telefoon +31 (0)10 737 01 76

E-mailadres klantenservice@y-not.nl

KvK number: 66073197

BTW nummer: NL856384392B01

 

Openingstijden klantenservice:

ma t/m vrij 9:00 - 17.00 uur

Telefonisch ma t/m vr van 9.00-12.30 en 13.00-15.00 uur

Chat is bereikbaar ma t/m vr van 9.00 - 17.00 uur

 

Wij zijn gesloten op Nieuwjaarsdag (1 januari), Paasmaandag (5 april), Koningsdag (27 april), Hemelvaartsdag (13 mei), dag na Hemelvaart vrijdag (19 mei) Pinkstermaandag (24 mei) en Kerst (25 en 26 december).

Bestelling plaatsen

Bestellen bij y-not.nl gaat via een paar eenvoudige stappen: 

Stap 1 

Selecteer je maat bij het gewenste artikel en klik op 'In mijn mandje'. Klik op 'Bestelling afronden' of op 'sluiten', als je meer artikelen wilt bestellen. 

Stap 2 

Kies voor snel afrekenen of meld je aan als je al een account hebt. Indien je een nieuwe klant bent, vul je jouw gegevens in. Klik vervolgens op 'doorgaan'.

BELANGRIJK: vergeet je huisnummer en mail adres niet in te vullen. 

Stap 3 

Kies de gewenste betaalmethode + klik op 'Besteloverzicht' 

Stap 4
Controleer in het besteloverzicht of alles correct is. Hier heb je de mogelijkheid om gegevens aan te passen. Indien alles correct is en je akkoord gaat met onze algemene voorwaarden maak je de bestelling definitief door op 'Bestelling voltooien' te klikken. 

Stap 5 

Indien je voor een online betaalmethode gekozen hebt, kun je nu de beveiligde betaling uitvoeren. Ter bevestiging van je bestelling ontvang je ook een orderbevestiging per email.

Betaalmethoden

Alle prijzen op y-not.nl zijn inclusief btw. 

 

 Bij y-not.nl kunt u gemakkelijk en vooral veilig betalen met: 

 

iDEAL 

Met iDEAL kunt u uw bestelling veilig en gemakkelijk afrekenen. U kunt betalen via de beveiligde internetomgeving van uw eigen bank. U hoeft voor het betalen met iDEAL geen account aan te maken, maar u kunt gewoon inloggen volgens dezelfde veilige methode die u ook bij het internetbankieren gebruikt. Wij brengen geen extra kosten in rekening voor betalingen via iDeal. 

 

PayPal 

Met PayPal kan iedereen met een e-mailadres snel, veilig en internationaal online betalingen verzenden en ontvangen via creditcard of bankrekening. PayPal-leden kunnen met PayPal snel en eenvoudig aankopen doen op y-not.nl 

 

Klarna.

Koop vandaag, en geniet direct na bezorging alvast met volle teugen van je aankoop. Je kan tot en met 14 (of 30) dagen na je bestelling genieten voordat je betaalt. Betalen doe je online of in de app van Klarna. Voor vragen over je betaling of openstaand factuur kun je met Klarna bellen op: 020 808 2852

 

IN3
Nieuw bij Y-NOT is betalen in 3 termijn. Komt een grote uitgave niet goed uit maar wil je geen schulden of extra kosten? Dan kies je voor in3. De enige gespreid betaalmethode zonder rente of lening en BKR registratie. Je betaalt gespreid in drie termijnen binnen 60 dagen. Voor vragen over je betaling of openstaand factuur kun je bellen met in3 via nummer 088 39 93 333

 

Creditcard 

U kunt bij ons betalen met MasterCard, VISA, American Express, Maestro credit of debitcard. De gegevens vult u in via een beveiligde verbinding zodat u geen risico loopt. Een creditcard betaling is vrijwel direct verwerkt zodat we uw bestelling direct kunnen verwerken en verzenden! Wij brengen geen extra kosten in rekening voor betalingen via Creditcard. 

Bancontact
Voor onze Belgische klanten bieden wij ook Bancontact aan als betaalmethode. Een betaling met Bancontact is vergelijkbaar met die van een iDEAL-betaling. Het online betaalproces verloopt via een beveiligde verbinding met de vertrouwde internetbankieromgeving van de koper.


Verzenden & Retourneren

Verzending

Om een zo goed mogelijke service te bieden verzenden wij al onze bestellingen via Pakketpost met Track & Trace code!

 

Nederland € 5,95

België € 6,95
Duitsland € 9,95
Frankrijk € 13,95
Spanje € 24,95

 

Levering

Als de bestelling op werkdagen vóór 23.45 uur besteld en betaald is en de producten zijn op voorraad, wordt deze de volgende dag bezorgd door onze pakketdiensten PostNL. Als u niet thuis bent, wordt het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger probeert het de volgende dag opnieuw.

 

Retourneren

U heeft het recht om binnen 30 dagen aan te geven of u uw product wilt retourneren. U kunt hiervoor gebruik maken van het modelformulier voor herroeping, maar u bent hier niet toe verplicht. Op het moment dat u heeft aangegeven uw aankoop te willen retourneren heeft u 30 dagen om het product terug te sturen. Gebruik hiervoor het retourportaal en volg de stappen.

 

De te retourneren artikelen dienen redelijkerwijs worden verstuurd. Verpak deze in stevig papier, plastic draagtas of in een doos. U kunt door in het retourportaal in te loggen de status van het pakket volgen en zien wanneer het pakket bij ons is afgeleverd. Wanneer de retourzending door ons is ontvangen, verwerken wij deze binnen 14 werkdagen.

 

 

Van door ons eventueel terug te storten bedragen, inclusief eventuele (standaard) verzendkosten van de heenzending als het de gehele bestelling betreft, krijgt u via e-mail bericht. Deze bedragen worden binnen 1 tot 3 werkdagen na verwerking teruggestort op uw rekening.

 

 

Heeft u met een creditcard betaald, dan geven wij direct na verwerking van uw retourzending aan de creditcardmaatschappij door dat u een bedrag terug moet ontvangen. Zij zorgen dat binnen 14 dagen het bedrag, inclusief eventuele (standaard) verzendkosten van de heenzending als het de gehele bestelling betreft, weer op uw creditcard staat.

 

 

Wanneer u slechts een deel van de bestelling retourneert worden de verzendkosten van de heenzending niet vergoed.

 

 

Moet ik betalen voor de retourkosten?

 

 

Ja, de retourkosten liggen bij jou als klant.

 

 

Vraag niet beantwoord?

 

 

Bel ons op +31(0)10 737 01 76 ma t/m vr van 9.00-12.30 en 13.00-15.00 uur of mail naar klantenservice@y-not.nl
Indien je belt, houd dan je order nummer bij de hand zodat wij je sneller van dienst kunnen zijn.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wijzigen of Annuleren?

Kan ik mijn bestelling na plaatsing gelijk wijzigen of annuleren?

Helaas is het voor ons 9 van de 10 keer niet mogelijk om je bestelling na plaatsing nog aan te passen of te annuleren. Voor een snelle verwerking versturen we alle bestellingen direct naar ons magazijn. Zodra je bestelling compleet is afgerekend, en je ziet toch een fout, laat het ons direct weten. Wij zullen dan proberen dit alsnog te wijzigen. Wij geven geen garantie dat dit ook elke keer lukt. Je hebt altijd de volgende mogelijkheden;

Als je iets vergeten bent, kun je gemakkelijk een nieuwe bestelling plaatsen. 

Als je iets hebt besteld wat je eigenlijk toch niet wilde hebben, stuur je het terug met behulp van onze retourportaal

Als je pakket niet kan worden bezorgd doordat er iets niet klopt aan het adres, wordt het automatisch aan ons teruggestuurd zonder verdere kosten voor jou. Zodra we het pakket hebben ontvangen zorgen we ervoor dat je het volledig betaalde bedrag krijgt terugbetaald.

 

Als je je bestelling gelijk wilt annuleren, dan kan je de bestelling weigeren aan de deur, je bestelling wordt dan direct naar ons teruggestuurd. Zodra we het pakket hebben ontvangen zorgen we ervoor dat je het volledig betaalde bedrag krijgt terugbetaald.

Terugbetaling

Van door ons eventueel terug te storten bedragen, inclusief eventuele (standaard) verzendkosten van de heenzending als het de gehele bestelling betreft, krijgt u via e-mail bericht. Deze bedragen worden binnen 1 tot 3 werkdagen na verwerking van een eventuele retour teruggestort op uw rekening. 

 

Heeft u met een creditcard betaald, dan geven wij direct na verwerking van uw retourzending aan de creditcardmaatschappij door dat u een bedrag terug moet ontvangen. Zij zorgen dat binnen 14 dagen het bedrag, inclusief eventuele (standaard) verzendkosten van de heenzending als het de gehele bestelling betreft, weer op uw creditcard staat. 

 

Wanneer u slechts een deel van de bestelling retourneert worden de verzendkosten van de heenzending niet vergoed.

Garantie

Over uw aankoop is de wettelijke garantie van kracht. Dat houdt in dat u naar redelijkheid mag beoordelen of het product naar wens is. U mag producten uit de verpakking halen en bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik dat verder gaat dan nodig is om de aard, kenmerken en werking van de goederen vast te stellen. 

 

Mag het terug? 

 

Je kunt ten alle tijden het product retourneren. Wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet volledig crediteren: 

 

Artikelen die langer dan 30 dagen geleden ontvangen zijn. 

Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.* 

Artikelen waarvan verpakking ontbreekt. (Voor het beoordelen van het product is de verpakking verwijderen niet nodig) * 

 

Indien je het materiaal van het product verder wilt controleren, adviseren wij om de verpakking netjes open te maken zodat je de stof kunt voelen. Haal het product niet volledig uit de verpakking, omdat wij dan niet kunnen controleren of het is gebruikt! 

 

Is het artikel beschadigd bij ontvangst of is je pakket gescheurd of open geleverd, neem dan gelijk een foto en neem zo snel mogelijk contact met ons op. 

Nieuwe bezorgmethode PostNL ivm corona COVID-19

Bezorging van pakketten 

 

Vanaf 16 maart 2020 tekent de bezorger van PostNL na toestemming van jou (klant) voor ontvangst. Dit doen zij om het contact tussen mensen te minimaliseren. De bezorger vraagt jou (klant) om de laatste 3 tekens van jouw legitimatiebewijs en noteert deze in het handtekeningveld. Dit is een tijdelijke maatregel, wij bedanken je voor je begrip.

PRE-ORDER

Vanwege het COVID-19 (coronavirus) is onze nieuwe voorraad dekbedovertrekken vertraagd, de landen waar de producten vandaan komen zijn in Lockdown, de productie staat stil. Zodra de productie op gang komt verwachten wij weer nieuwe voorraad dekbedovertrekken in onze magazijn.

 

Als je zeker wilt zijn van je nieuwe favoriete dekbedovertrek dan kan je deze als pre-order bestellen. Dit staat aangeven bij het product, let op, bij een aantal producten staan sommige maten wel op voorraad en direct leverbaar.

 

Bij een pre-order krijg je dus niet meteen de dag na je bestelling het artikel geleverd, lees daarom goed hoe de pre-order bestelling werkt.

 

Wat is een Pre-order?

 

Als er bij het artikel de tekst Pre-order staat in je bestelknop betekent dit dat het artikel besteld is bij de leverancier, de verwachte levertijd staat in de omschrijving van het artikel vermeld. Als je deze product bestelt dan zal deze uitgeleverd worden zodra deze op voorraad komt. De datum van uitleveren is een indicatie en kan eerder of later zijn. Wij zullen je hier uiteraard van op de hoogte stellen.

 

Wat gebeurd er als ik niet pre-order artikelen samen met pre-order artikelen bestel?

 

Dan wordt alles samen in 1 keer verstuurd, zodra de pre-order producten weer op voorraad zijn. Houd hier rekening mee wanneer je het niet pre-order artikel eerder wilt hebben, je zal deze product (zonder de pre-order product) apart moeten bestellen.

 

Een pre-order plaatsen is heel gemakkelijk, het werkt net als een normale bestelling.

Voorwaarden Acties

Wat doe ik als mijn kortingscode niet werkt?

 

 

• Controleer of je de juiste code gebruikt.

• Controleer of je de code goed hebt ingetypt.

• Klik altijd op ‘toepassen’.

• Controleer of de code geldig is op het artikel waarvoor je hem gebruikt.