Verzending
Om een zo goed mogelijke service te bieden kun je als klant kiezen voor verschillende vervoerders of het bijeen afhaalpunt laten bezorgen je krijgt zodra verzonden jeTrack & Trace code via de mail!
Nederland v.a. € 5,95
België v.a. € 6,95
Duitsland € 9,95
Frankrijk € 13,95
Spanje € 24,95
Levering
Als de bestelling op werkdagen vóór 23.45 uur besteld en betaald is en de producten zijn op voorraad, wordt deze de volgende dag bezorgd door onze pakketdiensten DHL, DPD en PostNL, je kunt kiezen voor je huisadres maar ook voor een afhaalpunt.
Als u niet thuis bent, wordt het pakket bij de buren bezorgd of bij een afhaalpunt afgeleverd.
Retourneren
Je hebt het recht om binnen 30 dagen aan te geven of u uw product wilt retourneren. Je kunt hiervoor gebruik maken van het modelformulier voor herroeping, maar je bent hier niet toe verplicht. Op het moment dat je heeft aangegeven je aankoop te willen retourneren heeft je 30 dagen om het product terug te sturen. Gebruik hiervoor het retourportaal en volg de stappen.
De te retourneren artikelen dienen redelijkerwijs worden verstuurd. Verpak deze in stevig papier, plastic draagtas of in een doos. Je kunt door in het retourportaal in te loggen de status van het pakket volgen en zien wanneer het pakket bij ons is afgeleverd. Wanneer de retourzending door ons is ontvangen, verwerken wij deze binnen 14 werkdagen.
Van door ons eventueel terug te storten bedragen, inclusief eventuele (standaard) verzendkosten van de heenzending als het de gehele bestelling betreft, krijgt je via e-mail bericht. Deze bedragen worden binnen 1 tot 3 werkdagen na verwerking teruggestort op uw rekening.
Heb je met een creditcard betaald, dan geven wij direct na verwerking van je retourzending aan de creditcardmaatschappij door dat je een bedrag terug moet ontvangen. Zij zorgen dat binnen 14 dagen het bedrag, inclusief eventuele (standaard) verzendkosten van de heenzending als het de gehele bestelling betreft, weer op je creditcard staat.
Wanneer je slechts een deel van de bestelling retourneert worden de verzendkosten van de heenzending niet vergoed.
Moet ik betalen voor de retourkosten?
Ja, de retourkosten liggen bij jou als klant.
Vraag niet beantwoord?
Bel ons op +31(0)10 737 01 76 of mail naar klantenservice@y-not.nl
Indien je belt, houd dan je order nummer bij de hand zodat wij je sneller van dienst kunnen zijn.