Verzending
Om een zo goed mogelijke service te bieden kun je als klant kiezen voor verschillende vervoerders of je kunt je bestelling bij een afhaalpunt laten bezorgen. Je krijgt, zodra deze verzonden is, je Track & Trace code via de mail!
Nederland v.a. € 5,95
België v.a. € 6,95
Duitsland € 9,95
Frankrijk € 13,95
Spanje € 24,95
Levering
Als de bestelling op een werkdag vóór 23.45 uur is geplaatst en betaald en de producten op voorraad zijn, wordt deze de volgende dag bezorgd door onze pakketdiensten DHL, DPD en PostNL. Je kunt ervoor kiezen om het pakket te laten bezorgen op je huisadres of bij een afhaalpunt in de buurt.
Als je niet thuis bent op het moment van bezorging, wordt het pakket bij de buren afgeleverd of bij een afhaalpunt bezorgd.
Retourneren
Je hebt het recht om binnen 30 dagen aan te geven of je jouw product wilt retourneren. Hiervoor kun je gebruik maken van het modelformulier voor herroeping, maar je bent hier niet toe verplicht. Op het moment dat je hebt aangegeven je aankoop te willen retourneren, heb je 30 dagen de tijd om het product terug te sturen. Gebruik hiervoor het retourportaal en volg de stappen.
De te retourneren artikelen dienen redelijkerwijs verstuurd te worden. Verpak deze in stevig papier, een plastic draagtas of in een doos. Door in te loggen op het retourportaal kun je de status van het pakket volgen en zien wanneer het pakket bij ons is afgeleverd. Wanneer de retourzending door ons is ontvangen, verwerken wij deze binnen 14 werkdagen.
Van eventueel door ons terug te storten bedragen, inclusief eventuele (standaard) verzendkosten van de heenzending als het de gehele bestelling betreft, krijg je via e-mail bericht. Deze bedragen worden binnen 1 tot 3 werkdagen na verwerking teruggestort op je rekening.
Indien je met een creditcard hebt betaald, geven wij direct na verwerking van je retourzending aan de creditcardmaatschappij door dat je een bedrag terug moet ontvangen. Zij zorgen ervoor dat binnen 14 dagen het bedrag, inclusief eventuele (standaard) verzendkosten van de heenzending als het de gehele bestelling betreft, weer op je creditcard staat.
Wanneer je slechts een deel van de bestelling retourneert, worden de verzendkosten van de heenzending niet vergoed.
Moet je betalen voor de retourkosten? Ja, de retourkosten zijn voor jou als klant.
Is je vraag niet beantwoord? Bel ons op +31(0)10 737 01 76 of stuur een e-mail naar
klantenservice@y-not.nl. Als je belt, houd dan je ordernummer bij de hand zodat we je sneller van dienst kunnen zijn.